Сергей,вроде есть,вот перевел сих сайта,через гугл переводчик,не знаю правильно ли
Warranty Issues
Any items that have developed a fault and have been purchased within 12 months period can be returned for either repair or replacement.
Angling Direct plc reserve the right to return any faulty goods to the manufacturer before exchanging or refunding where necessary.
If the manufacturer deems the fault not to be that of the product, Angling Direct plc reserve the right not to issue an exchange or refund
Please note, we are entirely in the hands of the manufacturer when it comes to warranty terms and conditions. We will always work as hard as we can to ensure that the outcome is the one that you, as our customer, is entirely satisfied with.
You should allow approximately 10 - 14 working days for the entire returns/repair/replacement procedure to be completed.
We are not obliged to accept returns of gift cards, books, unsealed audio or video recordings (DVD's) and fresh/freezer bait.
Проблемы с гарантией
Любые предметы, в которых возникла неисправность и которые были приобретены в течение 12 месяцев, могут быть возвращены для ремонта или замены.
Angling Direct plc оставляет за собой право вернуть любой неисправный товар производителю до его замены или возврата в случае необходимости.
Если производитель считает, что это не вина продукта, Angling Direct plc оставляет за собой право не выпускать обмен или возврат
Обратите внимание, что мы полностью находимся в руках производителя, когда речь заходит о гарантийных условиях. Мы всегда будем стараться изо всех сил, чтобы результат, который вы, как наш клиент, полностью удовлетворили.
Вы должны предоставить примерно 10-14 рабочих дней для завершения всей процедуры возврата / ремонта / замены.
Мы не обязаны принимать возврат подарочных карт, книг, открытых аудио- или видеозаписей (DVD) и свежей / морозильной приманки.